REGULAMIN SKLEPU EtuiTelefon.pl
I WSTĘP
- Regulamin Sklepu Internetowego EtuiTelefon.pl określa zakres i warunki nabywania towarów w sklepie, umożliwia kupowanie towarów przy pomocy sieci elektronicznej (Internet) – pod adresem EtuiTelefon.pl(„Sklep”).
- Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu EtuiTelefon.pl (zgodnie z poniższą definicją) oraz określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta Sklepu, zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ofercie Sklepu, składania zamówień w Sklepie oraz zasady zawierania umów sprzedaży towarów.
- Dostęp do Regulaminu każdy użytkownik może uzyskać w dowolnym momencie, poprzez „kliknięcie” linku „Regulamin” umieszczonego na stronie Sklepu.
- Informacje o produktach w Sklepie m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy, sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c. (“Kodeks Cywilny”), zgodnie z warunkami Regulaminu.
- Zdjęcia i prezentacje oferowanych produktów służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.
II DEFINICJE REGULAMINOWE
- Formularz rejestracji – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybranie Produktów oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży z Właścicielem.
- Konsument – osoba fizyczna, zawierająca z Właścicielem umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
- Konto – oznaczony indywidualną nazwą i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Właściciela, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
- Przedsiębiorca o prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej – zakupu – niezwiązanego bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – niniejszy dokument dostępny pod adresem etuitelefon.pl.
- Sklep internetowy/Sklep – domena pozwalająca na dokonanie zakupu produktów/usług Właściciela drogą elektroniczną, dostępna pod adresem internetowym: etuitelefon.pl.
- Towar – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Właścicielem.
- Treści Klienta – wszelkie informacje przekazywane przez Klienta w celu ich przechowywania na żądanie Klienta w systemie teleinformatycznym Sklepu Internetowego, ewentualnie w celu ich publikacji w Sklepie, np. opinie o produkcie.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Właścicielem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Właściciel – Damian Kość, adres do doręczeń: Gwiezdna 17, 30-444 Libertów, NIP: 7922076044, BDO 000340373, email: [email protected], nr tel: (12) 44 428 55
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu z Właścicielem.
III ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Właściciel umożliwia zawieranie Umów Sprzedaży Towarów prezentowanych w Sklepie za pośrednictwem sieci Internet.
- Umowa Sprzedaży Towarów zawierana jest między Klientem, a Właścicielem.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień umów zawieranych za pomocą środków porozumiewania się na odległość następuje przez przesłanie Klientowi na wskazany w zamówieniu adres e-mail potwierdzenia Zamówienia wraz z dostawą Towarów.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i uprzednia jego akceptacja.
- Informacje podane przez Klienta w toku składania Zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są niezgodne z prawdą albo na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają, prawidłowe doręczenie przesyłki. Przed odmową realizacji Sklep podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zamówienia.
- Sklep podejmuje wszelkie możliwe i nakazane odpowiednimi przepisami prawa środki techniczne i organizacyjne służące ochronie danych osobowych Klientów, w szczególności zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji.
- Klient, który skorzystał ze Sklepu, zobowiązany jest do:
a) Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa;
b) Korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania;
c) Nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej;
d) Korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Administratora Sklepu;
e) Korzystania z treści zamieszczonych na stronach Sklepu wyłącznie do użytku własnego.
IV ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY:
- Aby zawrzeć Umowę Sprzedaży, należy złożyć zamówienie na stronie Sklepu (on-line).
- Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia będą realizowane w ciągu 5 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności. Ten sam termin realizacji dotyczy zamówień płatnych przy odbiorze.
- Klient może złożyć zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie Sklepu (tzw. zakupy bez rejestracji).
- Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki lub wygenerowania faktury VAT.
- W przypadku chęci otrzymania faktury VAT Klient może zgodzić się na jej otrzymanie drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail.W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów z dostępnej oferty Sklepu, ich kolorystyki, modelu oraz ilości poprzez „dodanie” ich do koszyka.
- Po złożeniu przez Klienta zamówienia otrzyma on na stronie Sklepu oraz drogą mailową komunikat zawierający informacje dotyczące pozycji w Zamówieniu, ilości produktów, wartości Zamówienia, wybranego rodzaju dostawy i płatności, czasu realizacji Zamówienia oraz danych teleadresowych Klienta. Komunikat stanowi potwierdzenie otrzymania przez Sklep oferty zakupu Klienta.
- Sklep przesyła potwierdzenie przyjęcia lub odmowę przyjęcia oferty Klienta złożonej drogą elektroniczną lub telefonicznie lub odmowę przyjęcia oferty Klienta, na wskazany przez niego adres poczty e-mail lub telefon kontaktowy. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem.
- Bez uszczerbku dla uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, Klient może zrezygnować z zamówienia przed otrzymaniem od Sklepu potwierdzenia przyjęcia oferty zakupu, tj. przed otrzymaniem maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia. W niniejszej sprawie Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem, najlepiej drogą mailową.
- Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach Umowy Sprzedaży, w przypadku gdy:
a) dane teleadresowe Kupującego są na tyle nieprecyzyjne, że uniemożliwiają dostawę towaru,
b) transakcja nie została zautoryzowana w systemie płatności elektronicznych lub płatność za zamówienie nie została uiszczona w czasie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
V DOSTAWA I ODBIÓR
- Czas realizacji liczony jest – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Produkty są dostarczone pod wskazany adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej firmą spedycyjną lub przy wykorzystaniu usług Poczty Polskiej. Opłaty za dostawę produktów są podawane w procesie składania zamówienia a koszty dostawy ponosi Klient.
Całkowity i maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych, a w żadnym razie nie przekroczy 20 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży. - Sklep prowadzi jedynie sprzedaż wysyłkową, odbiór osobisty nie jest możliwy.
- Klient podczas składania zamówienia wybiera odpowiadającą mu formę wysyłki i podaje adres miejsca doręczenia
a. Przesyłki listem poleconym dostarczane są przez Pocztę Polską (Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa NIP: 525-000-73-13, KRS: 0000334972) na podany w zamówieniu adres, w przypadku nieobecności, przesyłka oczekuje na odbiór przez 14 dni w odpowiednim miejscowo Urzędzie Pocztowym
b. Przesyłki kurierskie DPD (DPD Polska sp. z o.o. ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa NIP: 526-020-41-10, KRS: 0000028368) dostarczane są przez firmę kurierską DPD na podany w zamówieniu adres, w przypadku nieobecności, następuje tylko jedna kolejna próba doręczenia, za pomocą strony śledzenia otrzymanej drogą mailową można przeadresować paczkę lub zmienić termin doręczenia
c. Przesyłki kurierskie DHL (Deutsche Post AG, Charles-de-Gaulle-Straße 20, 53113 Bonn NIP: DE 169838187, KRS: HRB 6792 (rejestr sądu w Bonn) dostarczane są przez firmę kurierską DHL na podany w zamówieniu adres, w przypadku nieobecności, następuje tylko jedna kolejna próba doręczenia, za pomocą strony śledzenia otrzymanej drogą mailową można przeadresować paczkę lub zmienić termin doręczenia
d. Przesyłki Paczkomaty 27/4 dostarczane są przez firmę InPost (InPost Sp. Z o.o., ul. ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 6793108059 , KRS: 0000255841) do wybranego paczkomatu (punktu odbioru), przesyłkę należy odebrać w ciągu 48 godzin z wybranego paczkomatu. Termin można przedłużyć za pomocą aplikacji InPost lub poprzez infolinię - Ponowna wysyłka, w wypadku zwrotu przesyłki następuje na wyraźne żądanie Klienta w takiej samej formie dostawy, chyba, że Klient wskażę inną, po uiszczeniu opłaty za ponową wysyłkę zgodną z cennikiem wysyłek.
- Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Produktem Klient powinien sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia:
- Uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki;
- Niekompletności przesyłki;
- Niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia.
- Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki oraz spisania uwag lub notatki z jej odbioru (protokołu) w obecności doręczyciela, a tym samym niezwłocznego poinformowania Właściciela o zaistniałej sytuacji.
VI CENY I METODY PŁATNOŚCI
- Informacja o cenie zakupu towaru w sklepie podawana na stronie sklepu i ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta e-maila z potwierdzeniem przyjęcia złożonego przez Klienta zamówienia zakupu wybranych Towarów, zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia dla ilości podanych w zamówieniu, aż do końca realizacji Zamówienia. W/w cena nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w sklepie, które mogą się pojawić po potwierdzeniu Zamówienia w drugim mailu.
2. Ceny produktów w sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie jej składniki, w tym VAT i podatki. - W przypadku wyboru przez Klienta opcji dostawy Towarów poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu, zapłata ceny towarów możliwa jest jedynie w formie płatności elektronicznej lub za pobraniem.
- Właściciel zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły Umowy Sprzedaży Towarów oferowanych przez Sklep przed dokonaniem ww. zmian lub praw osób uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami i w okresie jej trwania.
- Kod rabatowe umożliwiają obniżenie ceny zakupu, nie podlegają zwrotom, wymianie na gotówkę ani inny ekwiwalent pieniężny, a jedynie uprawniają Klienta do otrzymania jednorazowego Rabatu.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Stripe (Stripe Inc. The One Building, 1, Lower Grand Canal Street, Dublin 2).
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest:
- Autopay S.A. (Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 205 500 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185; wpisana do rejestru dostawców usług płatniczych pod numerem IP17/2013, do rejestru instytucji pożyczkowych pod numerem RIP000109, do rejestru pośredników kredytowych pod numerem RPK002057, do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych pod numerem 11050.)oraz
- PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
- Dostępne formy płatności:
Przelew zwykły
Szybki przelew on-line
BLIK
Płatność za pobraniem
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
VII GWARANCJA, REKLAMACJE I ZWROTY
- Produkty w sklepie są fabrycznie nowe, bez wad, chyba, że opis jasno je wskazuje.
- Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Właściciel jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem (lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta) za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego Klienta, w zakresie określonym w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. r. o prawach konsumenta, ustawy – Kodeks cywilny oraz ustawy – Prawo prywatne międzynarodowe. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów nie posiadających uprawnień konsumenta z tytułu wad fizycznych i prawnych.
- Każda rzecz kupiona w sklepie może być reklamowana z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z zawartą Umową Sprzedaży. Reklamację można w szczególności złożyć elektronicznie przez formularz etuitelefon.pl/zgloszenie-reklamacyjne/ lub drogą pocztową z pisemnym opisem wady lub formularzem, który można pobrać ze strony lub otrzymać drogą elektroniczną po wcześniejszym kontakcie ze Sklepem, na adres: EtuiTelefon.pl, Gwiezdna 17, 30-444 Libertów.
a) Klient otrzyma informację o wyniku rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacyjnego. Po tym terminie reklamację uznaje się za zasadną.
b) W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową Sklep poniesie koszty dostarczenia rzeczy oraz niezwłocznie wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy, naprawiony lub nowy w zależności od żądania Klienta,
c) Sprzedawca poinformuje Klienta jeśli wymiana lub naprawa powodowałaby nadmierne koszty lub niedogodności dla Klienta. W takim przypadku Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy
d) W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji. - W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu, zaleca się aby Klient sporządził w obecności kuriera protokół szkody lub odpowiednio skontaktował się ze Sklepem w przypadku doręczenia przez Pocztę Polską.
- Klient będący konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie do Sklepu.
a) W celu odstąpienia od umowy sprzedaży danego towaru, Klient zobowiązany jest złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy (np. za pomocą udostępnionego formularza) przesyłając je Sklepowi
b) Klient ponosi koszty zwrotu rzeczy,
c) Adres korespondencyjny, do zwrotów: EtuiTelefon.pl, Gwiezdna 17, 30-444 Libertów,
d) Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy,
e) Sklep dokonuje zwrotu płatności w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania.
f) Towarami nie podlegającymi zwrotom w oparciu o odstąpienie od umowy sprzedaży bez podania przyczyny są wszystkie produkty nieprefabrykowane, w myśl art. 38 pkt 3. ustawy o prawach konsumenta. Są to towary opisane jako nieprefabrykowane, nie gotowe lecz wykonywane dopiero pod konkretną specyfikację wybraną przez klienta. W myśl art .38 pkt 5. nie można też zwrócić niektórych produktów, dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W myśl art. 38 ptk 6. nie można też zwrócić towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami. - Gdy w zwracanym zamówieniu znajdował się gratisowy produkt należy go zwrócić zarówno w przypadku całościowego jak i częściowego odstąpienia od umowy.
- W przypadku promocji wiązanej, gdy nastąpi częściowe odstąpienie od umowy, które wyłączałoby uczestnictwo w promocji w momencie składania zamówienia, uznaje się iż Klient nie korzysta z promocji.
- Adres korespondencyjny: Gwiezdna 17, 30-444 Libertów
- Zapisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 nie dotyczą osób prawnych w szczególności spółek z o.o., spółek jawnych, spółek akcyjnych, spółek komandytowych, ani tzw. ułomnych osób prawnych np. stowarzyszeń, wspólnot itd..
VIII INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNA
- Właścicielem i Administratorem danych osobowych klientów Damian Kość, ul. Oboźna 4/7, 30-011 Kraków, NIP: 7922076044
- Sklep świadczy na rzecz Klientów następujące usługi drogą elektroniczną:
- Przeglądanie zawartości dostępnych w Sklepie Internetowym,
- Umożliwianie zawieranie on-line umów sprzedaży towarów w Sklepie zgodnie z niniejszym Regulaminem,
- Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania Produktu do Koszyka. Następnie Klient przechodzi do panelu zamówienia, gdzie zapoznaje się ze szczegółami Zamówienia. Wskazaną kwotę należy uiścić od razu przechodząc do systemu płatności przez kliknięcie pola “Zamawiam i płacę”.
- W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:
- Adresu dostawy, w tym imienia oraz nazwiska
- Numeru telefonu
- Adresu e-mail
- Wybrania charakteru dokonywanego Zamówienia (jako osoba fizyczna lub w ramach prowadzonej działalności)
- Klient zobowiązany jest do podania w formularzu Zamówienia prawdziwych danych osobowych. Podanie nieprawdziwych danych może prowadzić m.in. do wstrzymania lub anulowania Zamówienia.
- Usługa elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta.
- Umożliwienie zakładania kont Klientów w Sklepie,
- Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu Formularza Rejestracji przy składaniu zamówienia, w tym obligatoryjnym jest podanie następujących danych:
- adresu e-mail
- Imienia, nazwiska
- Adresu dostawy
- Usługa elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
- W Koncie Klienta przechowywane są informacje dotyczące Klienta oraz składanych przez niego zamówień.
- Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub też pisemnie na adres: Damian Kość, ul. Gwiezdna 17, 30-444 Libertów.
- Przesyłanie zamówionej informacji handlowej dotyczącej Towarów (Newsletter).
- Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości o charakterze marketingowym i handlowym na stronie Sklepu Internetowego, poprzez zaznaczenie stosownego pola lub poprzez uzupełnienie formularza
- Do zawarcia umowy o świadczenie usługi Newsletter dochodzi poprzez otworzenie linku aktywacyjnego dostarczonego na podstawie wyżej wymienionej zgody.
- Usługa Newsletter jest bezpłatna i świadczona jest przez Usługodawcę na czas nieokreślony.
- Adresy e-mail przekazane Usługodawcy w związku z wykonywaniem umowy o świadczenie usług Newsletter zostaną powierzone wyłącznie partnerowi Usługodawcy – Sitecore, 101 California Street, Suite 1600, San Francisco, CA 94111, Stany Zjednoczone, który świadczy usługę przesyłania Newslettera.
- Klient uprawniony jest do odstąpienia od umów sprzedaży towarów zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Ponadto Klient uprawniony jest w każdym momencie do żądania zaprzestania świadczenia przez Sklep usług wskazanych w pkt 1-b,1-c oraz 1-d powyżej.
- Warunki techniczne świadczenia przez Sklep usług drogą elektroniczną są następujące:
a) Dostęp do sieci Internet,
b) Korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej edytowanie dokumentów hipertekstowych (typu Internet Explorer, Opera, FireFox lub podobne),
c) Dla niektórych usług: posiadanie konta poczty elektronicznej.
e) Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Sklep drogą elektroniczną mogą być składane poprzez przesłanie reklamacji na adres e-mail [email protected] Sklep dołoży wszelkich starań, aby zgłoszone reklamacje były rozpatrzone w najszybszym możliwym terminie, jednak nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep Reklamacji. - Sklep informuje, że w zależności od ustawień przeglądarki internetowej Klienta, może wprowadzać do systemu teleinformatycznego którym posługuje się Klient, pliki cookies, które nie są składnikiem treści świadczonych przez Sklep usług, a które umożliwiają późniejszą identyfikację Klienta wchodzącego na strony Sklepu i są wykorzystywane przez Sklep w celu ułatwienia Klientowi korzystania ze Sklepu, jak również w celu monitorowania ruchu Klientów na stronach Sklepu. Klient może w każdym momencie wyłączyć możliwość korzystania przez Sklep z cookies poprzez odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce internetowej.
IX POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Właściciel wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
- korzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
X ZAPISY KOŃCOWE
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Usługodawcę z uwzględnieniem odpowiednich przepisów prawa, a w szczególności rozporządzenia „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych. Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies zostały szczegółowo opisane w polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu Internetowego.
- Wszelkie zamieszczone w sklepie znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli i zostały umieszczone w celach informacyjnych.
- Warunki współpracy określa wyłącznie Regulamin. Wszelkie materiały informacyjne lub reklamowe dotyczące współpracy oraz usług świadczonych przez Usługodawcę mają jedynie charakter informacyjny i nie są wiążące pod względem prawnym.
Obowiązuje od 09.08.2024