Zamówiony produkt ma wadę, nie pasuje lub został źle zamówiony?

W sprawie wymiany napisz na [email protected] – pomożemy.

Klient będący konsumentem w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie do Sklepu. Ponadto osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie do Sklepu.

Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy konsument nie może zwrócić towarów, jeśli są one „nieprefabrykowane (…)” tj wykonanych na zamówienie, dotyczy to produktów opisanych jako nieprefabrykowane w szczególności niektóre etui z nadrukami oraz folie ochronne.
Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy konsument nie może zwrócić towaru dostarczonego w zapieczętowanym opakowaniu po jego otwarciu, którego ponowne użycie naruszałoby względy higieniczne w szczególności słuchawki dokanałowe oraz douszne.
Zgodnie z art. 38 pkt 6 ustawy konsument nie może zwrócić towaru, który po dostarczeniu, ze względu
na swój charakter, został nierozłącznie połączony z innym towarem.

a) W celu odstąpienia od umowy sprzedaży danego towaru, Klient zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy (np. korzystając z formularza dostępnego do pobrania poniżej). Oświadczenie należy przesłać pocztą lub inną formą wysyłki na adres Gwiezdna 17, 30-444 Libertów,
b) Klient ponosi koszty zwrotu rzeczy,
c) Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy,
d) Sklep dokonuje zwrotu płatności do 14 dni od otrzymania oświadczenia, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
e) Sklep zwróci płatności które poniósł Klient przy zamawianiu towaru wraz z kosztami dostawy, jednak w wysokości nie wyższej niż koszt najtańszej oferowanej w Sklepie formie dostawy. Więcej na stronie: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/koszty/
f) W przypadku zwrotu zamówienia, które było objęte darmową dostawą może nastąpić utrata prawa do darmowej dostawy.
g) Sklep nie ponosi kosztu odesłania rzeczy
h) w przypadku utraty prawa do darmowej wysyłki zwrot środków zostanie pomniejszony o cenę wysyłki zgodnie z cennikiem

Jeśli zaszła jakaś pomyłka to wymienimy towar na nowy – w tym celu napisz do nas na [email protected].
Przykładowy wzór odstąpienia od umowy możesz pobrać stąd. Jeśli produkt jest uszkodzony lub pomylony wymienimy bezkosztowo – prosimy o kontakt mailowy.

Produkty można również reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową w kontekście Ustawy o prawach konsumenta, wysyłając reklamację na nasz adres z opisem wady, przykładowy formularz.