Klient będący konsumentem w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie do Sklepu. Ponadto w przypadku umów zawartych od 1 stycznia 2021r., osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jego zawarcia. ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie do Sklepu.
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy konsument nie może zwrócić rzeczy, jeśli jest ona „nieprefabrykowana (…)” tj wykonanych na zamówienie, dotyczy to produktów opisanych jako nieprefabrykowane w szczególności niektóre etui z nadrukami oraz folie ochronne.

a) W celu odstąpienia od umowy sprzedaży danego towaru, Klient zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy (np. korzystając z formularza dostępnego do pobrania poniżej). Skan oświadczenia można przesłać na emailem na [email protected] lub dołączyć do zwracanego towaru.
b) Klient ponosi koszty zwrotu rzeczy,
c) Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy,
d) Sklep dokonuje zwrotu płatności do 14 dni od otrzymania oświadczenia, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
e) Sklep zwróci płatności które poniósł Klient przy zamawianiu towaru wraz z kosztami dostawy, jednak w wysokości nie wyższej niż koszt najtańszej oferowanej w Sklepie formie dostawy. Więcej na stronie: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/koszty/
f) W przypadku zwrotu zamówienia, które było objęte darmową dostawą może nastąpić utrata prawa do darmowej dostawy.
g) Sklep nie ponosi kosztu odesłania rzeczy

Przykładowy wzór odstąpienia od umowy możesz pobrać stąd.