Każde zamówienie jest potwierdzane e-mailem wysyłanym na adres podany w zamówieniu. Czas w jakim powinien dotrzeć email to 10 minut, sprawdź folder SPAM. Niektórzy operatorzy pocztowi też często umieszczają wiadomości ze sklepów w zakładkach “sklepy” lub “oferty”.

W otrzymanym potwierdzeniu będzie znajdował się również adres do podsumowania oraz śledzenia procesu realizacji zamówienia.

Jeśli po 10 minutach nie otrzymałeś/aś e-maila to napisz do nas na czacie lub korzystając z formularza kontaktowego.

Prowadzimy sprzedaż jedynie wysyłkową w związku z rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących nie wydajemy paragonów.
Potwierdzeniem sprzedaży jest e-mail wysyłany po złożeniu zamówienia.

 

Faktury VAT wystawiamy na życzenie. W tym celu należy w koszyku, podczas składania zamówienia, wybrać “Faktura VAT na email”. Faktura zostanie wystawiona przesłana na podany w zamówieniu e-mail do 12 godzin po doręczeniu przesyłki.

Jeśli w trakcie składania zamówienia została wybrana faktura to zostanie ona przesłana na podany w zamówieniu adres e-mail w terminie do 12 godzin po doręczeniu przesyłki.

Dane do faktury można sprawdzić na stronie podsumowania zamówienia – adres strony jest wysłany w pierwszym mailu potwierdzającym zamówieniu.

Faktura jest wystawiana na dane podane podczas składania zamówienia. Jeśli dane nabywcy zawierają błąd należy wystawić notę korygującą i przesłać nam na maila. Potwierdzimy otrzymanie noty oraz dołączymy ją do dokumentów księgowych

W celu anulowania zamówienia napisz do nas na czacie lub przez formularz kontaktowy podając numer lub dane zamówienia. Należy jednak mieć na uwadze, że magazyn i obsługa klienta działają niezależnie w związku z tym anulować można jedynie zamówienia, które nie zostały przyjęte do realizacji.